New blog posts

Warum GoodWe in Leipzig die Vorreiterrolle für erneuerbare Energien einnimmt

14 September, 2024 by Evionyx Solar

Die Zukunft der Energiegewinnung ist grün,...

Find Old Tractors at Affordable Rates to Enhance Your Farm’s Productivity
Find Old Tractors at Affordable Rates to Enhance Your Farm’s Productivity

13 September, 2024 by tractor factory

Are you a farmer looking to boost your...

Find Old Tractors at Affordable Rates to Enhance Your Farm’s Productivity
Find Old Tractors at Affordable Rates to Enhance Your Farm’s Productivity

13 September, 2024 by tractor factory

Are you a farmer looking to boost your...

View all blog entries →

زود انزالی مردان چقدر طول میکشد درمان شود؟

Posted on 8 September, 2022 by donya

زود انزالی مردان چیست؟

هیچ زمانبندی قطعی وجود ندارد که بگوییم اگر ارگاسم زودتر از آن اتفاق بیفتد، فرد به زود انزالی مبتلا است.(ویکی پدیا)

این میزان بیشتر بستگی به رضایت دو طرف در رابطه جنسی دارد. زمان رسیدن به ارگاسم برای یک زوج متفاوت از زوج دیگر است، زیرا دو طرف رابطه زودتر یا دیرتر از زوج دیگر به ارگاسم می‌رسند. بنابراین اگر زوج فرد شخص الف باشد ممکن است زود انزالی در رابطه برای او تشخیص داده شود و به تبع آن درمان قطعی زود انزالی برای وی تعیین شود، ولی اگر زوج مقابل او شخص ب باشد، رابطه جنسی آنها مطلوب تشخیص داده شود.

تشخیص و علت یابی قبل از درمان زود انزالی

اختلال انزال زود هنگام به انزالی گفته می‌شود که با کم ترین تحریک و در زمان بسیار کم قبل از شروع دخول یا حین دخول رخ می‌دهد. زمان معمول فعالیت جنسی حین دخول بین 2 تا 6 دقیقه می‌باشد. البته به علت تفاوت‌های فردی گسترده و ارتباط انزال با سایر عوامل، تعیین یک استاندارد دقیق سخت است. ولی برای تشخیص اختلال معمولا زمان یک دقیقه را به کار می‌برند. یکی دیگر از ملاک‌هایی که می‌توان برای تشخیص اختلال در نظر گرفت، عدم رضایت فرد و یا شریک جنسی‌اش از زمان ارضای وی می‌باشد. برای کسب اطلاعات در زمینه زود انزالی کلیک کنید.

زمان استاندارد انزال در مردان :

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

سکس از مهم‌ترین نیازهای یک انسان است و زوجین برای رفع این نیاز نیازمند سلامت جسمی هستند. در صورتیکه هر یک از طرفین مشکلی داشته‌باشد، چه روانی، چه جسمی، می‌تواند بر روی سکس و متعاقبا بر رابطه‌ی آنها اثر بگذارد. توجه داشته‌باشید که یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردان و زنان در رابطه‌ی جنسی از آن رنج می‌برند و بر اعتماد به نفس آنها اثر منفی می‌گذارد، زود انزالی است؛ اما خوشبختانه درمان زود انزالی وجود دارد.

پیاز و پیازچه، هر دو تاثیر بسزایی در درمان زودانزالی دارند. پیاز دارای خواص تقویت کنندگی جنسی در مردان است و می‌تواند انزال را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. برای اثر بخشی این داروی گیاهی، ابتدا پیازها را خرد کرده و در مقداری آب قرار دهید. سپس بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون ظرف را بنوشید. آب این معجون را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی میل نمایید.

کاندوم‌های کنترل ارضا

به‌طور کلی کاندوم‌ها میزان حساسیت را کاهش می‌دهند و از انزال زودرس شما جلوگیری می‌کنند. اما کاندوم‌های کنترل ارضا نیز به صورت بدون نسخه وجود دارد که از لاتکس ضخیم‌تری ساخته شده و یا حاوی ماده‌ی بی‌حسی است که انزال را به‌تاخیر می‌اندازد.

خودارضایی

خودراضایی، یک یا دو ساعت قبل از فعالیت جنسی ممکن است برای به‌تاخیر انداختن ارگاسم حین دخول کمک‌کننده باشد. این رهاسازی جنسی باید نیاز شما را به انزال سریع کاهش دهد.

No tags added.

https://latestsms.in/funny-good-morning-sms.htm

24 July, 2024

https://vishuddhiyogaindia.com/

30 April, 2023

http://cardlineuae.com

23 April, 2023

https://www.cargoes.com/rostering-system

23 November, 2022

https://jkseoservices.com/service/seo-company-in-chennai

13 February, 2022

http://www.theviralmafia.com/

5 November, 2019

http://www.bittrexbots.com

11 March, 2019

https://wabuildingmovers.com/

22 May, 2019

https://iphtechnologies.com/

30 October, 2020

Newsletters